Šijací stroj Bernina Bernette 25

Ako ste si predstavovali, že raz bude vyzerať šijací stroj v treťom tisícročí. Má sa podobať na mikrovlnku? Bude ovládaný hlasom?

Bernina už urobila prvý krok. Prvý iPodový šijací stroj so vzhľadom mikrovlnky je v predaji a stojí aj napriek množstvu funkcií iba 450,- Eur.

Zaujíma Vás to? Čítajte ďalej!


Všetci viete, že švajčiarska Bernina je medzi výrobcami šijacích strojov najväčším inovátorom. Tento fakt nie je spochybňovaný ani jej konkurentmi, takže čo nie je patentované, okamžite preberajú do svojho repertoáru.

Mnohí sa možno spýtate: "A čo také zaujímavé už len Bernina v poslednom čase patentovala?"

Medzi posledné výrazné patentované funkcie výrobcu šijacích strojov Bernina patrí napríklad laserová šijacia pätka (BSR - Bernina Stitch Regulator), ktorá aj napriek spusteným zúbkom podávača dodržuje Vami predvolenú dĺžku stehu, takže šiť môžete všetkými smermi!

Nezanedbateľným je taktiež získané druhé miesto na celosvetovej súťaži technických inovácií za novú funkciu u šijacieho stroja "Cutwork" alebo slovensky povedané "nástroj na vyrezávanú výšivku, či rišelié". Jednoducho vymeňte počas vyšívania v ráme Vašu ihlu v šijacom stroji za nožíček a vyrežte otvory tam, kde je to potrebné. Potom ich jednoducho opäť obšite ozdobnými stehmi a rišelié "ako vyšité" je na svete - bez bolesti a nadávania Tongue out

A ako vznikol tento nový iPodový šijací stroj so vzhľadom tretieho tisícročia?

Výrobca šijacích strojov Bernina vypísal pre dizajnérov súťaž  na tému: "ako by mal vyzerať šijací stroj budúcnosti". A návrh, ktorý vyhral, bol zadaný do výroby.

Vždy je to samozrejme aj o kompromisoch, pretože jednoducho všetky potrebné súčasti v šijacom stroji musia byť obsiahnuté! Takže je potrebné, aby mal svoju správnu veľkosť, hrúbku, váhu. Veď to nie je hračka pre deti! Je to stroj, ktorý musí prešiť aj hrubé materiály. Skrátka mal by zniesť aj vysokú záťaž pri svojom hlavnom poslaní - a tým je šitie!

Víťazný návrh pochádzal z ruky novej generácie, odrastenej na mobiloch či počítačoch. A mlaď zvolila (ako ináč) ovládanie, ktoré je pre nich najprijateľnejšie - iPod (keď to už - aspoň zatiaľ - nejde jednoducho cez hlasové povely).  Jednoducho zatlačíte na údaj, ktorý chcete zmeniť, potočíte iPodom a pre potvrdenie zatlačíte na enter v jeho stredeSmile.

Aké jednoduché a rýchle! Rýchle, presne ako život v treťom tisícročí, kde sekundy rozhodujú o úspechu či neúspechu.

 

 


Zopár údajov, ktoré by Vás mohli zaujímať:

už za 450Eur (- ďalších 5% v prípade využitia akcie starý za nový = 427 Eur) vynikajúci elektronický šijací stroj Bernina Bernette 25 - až 7mm široký steh, trvalá spiatočka, 155 programov, uzlíček na zaistenie stehu, 10 gombíkových dierok, polohovanie ihly hore a dole, vynikajúca pamäť, ručný plyn  a mnoho ďalších neuveriteľných funkcií. A k tomu ako bonus -  rýchle a jednoduché iPodové ovládanie a minimalistický dizajn tretieho tisícročia!


Naviac je to šijací stroj s možnosťou dokúpenia chodiacej pätky s horným podávaním, šijacej pätky s pružinou na voľné quiltovanie , šijacej pätky na našívanie šnúrky, šijacej pätky na riasenierýchle obrubovanie,  šitie po koži či koženkeskryté zipsyvyšívanie a aplikácie, obnitkovanie, či šijacej pätky na obrubovanie šikmým prúžkom , na patchwork s vodičom, alebo jednokrokovú automatickú gombíkovú dierku.  Alebo chcete pri šití súčasne orezávať okraj látky? Orezávací nástavec k šijaciemu stroju tu! No nie je tento šijací stroj jedinečný?!!!

Šijacie stroje tretieho tisícročia Bernette 25

Šijacie stroje tretieho tisícročia!

Šijacie stroje tretieho tisícročia!