Bernina_830_najlepsi_sijaci_stroj_na_svete

Najväčšie patchworkové osobnosti šijú na šijacom stroji BERNINA! Medzi nich patrí aj svetovo uznávaný americký textilný umelec RICKY TIMS. Naživo ho môžete uvidieť v jeho patchworkovej show na prelome Marca a Apríla na pražskej medzinárodnej výstave Prague Patchwork Meeting.

Nenechajte si ujsť túto jedinečnú príležitosť! Už sa pravdepodobne v takomto blízkom susedstve podobná šanca nenaskytne!

 

Prečo si svetoví textilní velikáni vyberajú práve šijací stroj značky Bernina? Bernina ich očarila:

Ricky Tims a jeho nádherné quilty pri jeho prezentácii v Moskve

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* SVOJOU SILOU. Šijacie stroje Bernina prešijú až 32 vrstiev látky, kožu, koženku, či hrubé ratanové šnúry. Samozrejme, vždy treba vedieť, ako na to. Šijací stroj je Váš kamarát, nie nepriateľ. Buďte k nemu pri ťažkých podmienkach ohľaduplné!

sijaci-a-vysivaci-stroj-bernina-440QE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* SVOJOU UNIVERZÁLNOSŤOU. V šijacom stroji Bernina nájdete 5 ďalších šijacích strojov v jednom modeli. Kúpte napríklad šijací stroj Bernina Aurora 440QE a máte vynikajúci silný šijací stroj, vyšívací stroj, zatkávací stroj, quiltovací stroj, stroj na vyrezávanú výšivku, overlockové stehy s orezávacím nástavcom, obalenie okrajov s turbopáskovačom (zakladačom rovného a šikmého prúžku), plisovanie (zámykovanie) či šitie do kruhu, robustné vrchné podávanie s troma rôznymi podrážkami, šijaciu pätku na našívanie šnúrky priamo pri voľnom quiltovaní a nekonečné množštvo ďalších šijacích možností.

cutwork-vyrezavana-vysivka-na-sijacom-stroji-bernina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* OBROVSKÝM ROZSAHOM PRÍSLUŠENSTVA a šijacích pätiek (stiahnite si 78 stranový katalóg šijacieho príslušenstva)

quiltovanie-s-nasivanim-snurky-na-sijacom-stroji-bernina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* NAJVYŠŠOU KVALITOU. Certifikát kvality ISO 9001:2008 majú oba výrobné závody Berniny vo Švajčiarsku aj v Thajsku

zatkavaci-stroj-Bernina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* NAJNOVŠÍMI TECHNOLÓGIAMI. Práve Bernina má patentovanú laserovú šijaciu pätku BSR, s ktorou môžete šiť vo všetkých smeroch s dodržovaním predvolenej dĺžky stehu. So šijacím strojom Bernina môžete zameniť ihlu za nožíček a zhotoviť nádherné dierkované výšivky (cutwork), Bernina má šijací stroj s iPodovým ovládaním v cene už od 319,- Eur, kolennú páku, ktorá okrem zdvihu šijacej pätky spustí aj zúbky podávača, či krokovací pedál Bernina päta-špička (krokovanie, plyn)

laserova-sijacia-patka-bernina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* NAJLEPŠÍ ŠIJACÍ STROJ SVETA. Bernina je výrobcom šijacieho stroja, ktorý je momentálne považovaný za najlepší šijací stroj sveta. Bernina 830 má možnosť vytvárať vlastné stehy, má 360-smerové šitie, priemyselný výklopný chapač, vysokú rýchlosť, obrovské rozmery, duálny transport s vlastným motorčekom, TFL (thin film transistor) obrazovku s vlastnou tapetou, kreatívneho poradcu a help v českom jazyku (pozrite si videá Bernina 830)

svajciarsky-sijaci-stroj-bernina-830