elektronicky_domaci_sijaci_stroj_bernette_25

V spotrebiteľskom hodnotení ETM nemeckého časopisu "TESTMAGAZIN" získal domáci elektronický šijací stroj Bernette 25  vynikajúce ocenenie "Veľmi dobrý" = "Sehr good"! Splnil očakávania porotcov až na neuveriteľných 92.5% ! Len pre poriadok -  hodnotenie 100% pri testovaní  ešte nikdy žiadny šijací stroj nedosiahol. Chcete ho? Využite našu výnimočnú akciu Wink

 

Okrem vynikajúceho umiestnenia v spotrebiteľskom hodnotení Nemeckého časopisu TESTMAGAZIN získal šijací stroj Bernette 25 od švajčiarskeho výrobcu Bernina  (mimochodom - už posledného európskeho výrobcu šijacích strojov)  na Jar tohoto roku aj ocenenie "reddot design award" za najlepší dizajn  roku 2012.

hodnotenie-referencia-test-magazin-bernette-25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozrite si bližšie popis funkcií tohoto neobvyklého iPodom ovládaného elektronického šijacieho stroja:

popis sijacieho stroja Bernette 25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V tomto zázračnom šijacom stroji nájdete úplne všetko - veľa programov (150), jednoduché ovládanie, zaujímavý novátorský dizajn a hlavne spoľahlivosť. Samozrejme, aj množstvo funkcií, ktoré uľahčia Váš kreatívny život. Či je to uzlíček na zaistenie začiatku a konca šitia alebo funkcia pre došitie zvoleného šijacieho programu s automatickým zastavením na jeho konci.

Šírka stehu 7mm zabezpečí, že Vami vyšívané saténové stehy budú nádherné, plné a Vaše výrobky výrazne okrášlia. Predstavte si červený šijací steh so srdiečkami na bielej blúzke Vášho dieťaťa. Nebude roztomilé?

Šijací stroj Bernette 25 môžete ovládať cez pedál (nožný ovládač), alebo cez ručný plyn (rýchlosť) a tlačítko Štart/Stop pre spustenie šijacieho stroja do činnosti a zastavenie jeho chodu.

Samozrejme,  šijací stroj Bernette 25 má aj pamäť na zvolené kombinácie či už písmen (vyšívané nápisy), alebo ozdobných programov.

Z ponuky šijacích programov vyberáte jednoduchým točením kruhu a potvrdzovaním v jeho strede = jednoducho iPod.

Stehove-programy-sijacieho-stroja-bernette-25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šijací stroj Bernette 25 ovláda až 150 šijacích programov.  Rovný steh či cik-cak s možnosťou jeho zmeny na nádherný saténový steh pre našívanie aplikácií.

Zaujme aj množstvo  pružných overlokových (overlockových) šijacích programov na prácu s elastickými látkami.

Gombíkové jednokrokové dierky sú k dispozícii vo viacerých tvaroch:  s očkom, prádlová, strečová, ... A môžete našiť aj poistnú spevňovaciu šnúrku a zabezpečiť krásnu dierku aj na strečových materiáloch.

Srdiečkové či kvetinové stehy sú ihneď po ich výbere pripravené k šitiu v optimálnej šírke a dĺžke. Správne hodnoty šijacieho stehu sa nastavia  v šijacom stroji automaticky. Dá sa šijací stroj ovládať jednoduchšie?

Perfektne osvetlená pracovná plocha a dobre viditeľné číselné údaje o dĺžke a šírke stehu. Strohosť a jednoduchosť dizajnu. A ak použijete dvojihlu, šijací stroj dohliadne za Vás, aby ste neprekročili hraničnú šírku stehového programu a dvojihlu  nezničili už pri začiatku šitia.

Ak sa Vám zdá šijací stroj Bernette 25 až príliš dobrý pre Vaše potreby, zvoľte si niektorý z jeho jednoduchších bratov. Či už sú to elektronické iPodové šijacie stroje Bernette 20, alebo mechanické šijacie stroje Bernette 15, Bernette 12 či Bernette 10.

Šiť na takomto šijacom stroji dokáže dnes už naozaj každý - aj mládež, kreatívni nováčkovia, či babičky. Veď všetky hodnoty sa nastavia automaticky na optimum.

Chcete šiť aj vy? Prihláste sa k nám na kurzy šitia. Vekový rozptyl absolventov od 16 do 81 rokov! Je to nádherné hobby pre ľudí s fantáziou a túžbou po jedinečnosti! Čo výrobok - to unikát!

Sijacie-stroje-bernette-25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamilovali ste sa do šijacieho stroja Bernette 25? Páči sa Vám a dali by ste mu tiež takéto vysoké ocenenie, ako časopis TESTMAGAZIN aj vy?

Využite našu akciovú ponuku: v dňoch 11 a 12.6.2012 môžete tento šijací stroj Bernette 25 zakúpiť v predajni Patchworkparty so zľavou 10%! Pozor - platba možná len v hotovosti a nie je možné ju spojiť so šrotovným ! {jcomments on}