Informácie o doprave

INFORMÁCIE O DOPRAVE

Predaj a doručenie tovaru prostredníctvom internetových stránok www.patchworkparty.sk je štandardne vykonávaný vrámci Slovenskej republiky a Českej republiky. V prípade záujmu o doručenie tovaru mimo územie SR je potrebné kontaktovať predajcu.

Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru spôsobom, ktorý si môže kupujúci vybrať pri zadávaní objednávky:

1. vrámci SR – rozvoz kuriérskou službou DPD

  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe vopred na účet/platbe kartou/Google Pay               6 
  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe dobierkou                                                                             9 €

Cena prepravy pri objednávke nad 150€ je  ZDARMA (dopláca sa v prípade dobierky 7€).

2. vrámci SR – doprava pomocou služby Zásielkovňa

  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe vopred na účet/platbe kartou/Google Pay               5,5 
  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe dobierkou                                                                             8,5 €

Cena prepravy pri objednávke nad 150€ je  ZDARMA (dopláca sa v prípade dobierky 7€).

3. vrámci ČR – rozvoz kuriérskou službou DPD

  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe vopred na účet/platbe kartou/Google Pay               7,5 €
  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe dobierkou                                                                            10,5 €

Cena prepravy pri objednávke nad 150€ je  ZDARMA (dopláca sa v prípade dobierky 7€).

4. vrámci ČR – doprava pomocou služby Zásielkovňa

  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe vopred na účet/platbe kartou/Google Pay               6 €
  • Cena prepravy pri objednávke do 150€  pri platbe dobierkou                                                                             9 €

Cena prepravy pri objednávke nad 150€ je  ZDARMA (dopláca sa v prípade dobierky 7€).

 5. osobný odber v kamennej predajni PatchworkParty - na adrese: Nejedlého 61, 84102 Bratislava, tel.: 0903 472 782

Výhody osobného odberu:

- Tovar si môžete vyzdvihnúť hneď po overení a potvrdení dostupnosti tovaru (počas otvaracej doby).
- Nemusíte čakať na kuriéra.
- Za osobné vyzdvihnutie u nás nič nezaplatíte.
- Náš personál Vám ochotne odpovie na Vaše otázky ohľadne zakúpeného tovaru.
 

  • Miesto odberu pomocou služby ZÁSIELKOVŇA je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
  • Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. V prípade ak kupujúci zistí akékoľvek poškodenie zásielky je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať predávajúceho, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia zásielky. Kupujúci je povinný poškodenie zásielky zapísať do preberacieho dokladu kuriérskej služby. Bez tohto zápisu nebudú neskôr akceptované žiadne reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky.
  • V prípade doručenia tovaru prepravcom (kuriérom) je tovar poistený v plnej výške.
  • Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad) – slúži ako dodací list, návod na obsluhu a záručný list (ak si to druh tovaru vyžaduje).
  • Predávajúci zodpovedá za tovar až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
  • Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca, u ktorého je tovar vždy poistený. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu, bez ohľadu na vysporiadanie vzniknutej škody s prepravcom. O prepravcovi, ktorý zabezpečuje doručenie tovaru, rozhoduje predávajúci. Cena za dopravu je uvádzaná na doklade o kúpe samostatne a je súčasťou celkovej hodnoty dodaného tovaru.
  • DPD prepravná služba má rovnako ako iné prepravné služby čas rozvozu pri bežnej zásielke - službe od 8.00 - 18:00 hodiny v deň doručenia. Neručíme za dohodnuté časy, ktoré si zákazník dohodne s vodičom, ktorý má jeho zásielku, môže sa stať, že aj po dohode s vodičom Vaša zásielka z rôznych dôvodov nebude doručená na čas, aký ste si dohodli a bude doručená do času teda do 18:00 hodiny.
  • Kuriér DPD nemá povinnosť telefonovať na Váš uvedený mobilný kontakt vopred (je to len na dobrej vôli daného vodiča, či zavolá, alebo nie). Pre prevzatie zásielky treba zotrvať na danej adrese v časovom rozmedzí, ako je uvedené v informačnej SMS/maili/OTT aplikačnej správe.